Værd at vide

Dette er godt at vide

i forbindelse med Deres kommende arrangement på Odd-Fellowgaarden.

INFORMATION

Så vidt muligt bedes De kontakte os senest 30 dage før arrangementet, for at aftale følgende:

Antal deltagere (et ca. antal som kan finjusteres når vi er lidt tættere på)

Ønsket menu & vine

Afklare evt. allegier og andre speccielle spisevaner

Ønsket bordopstilling

Kontakt os om selskab

Børn

Menuer til børn i alderen 3 til 11 år afregnes med halv pris, eller vi tilbyder en særlig børnemenu. Barnevogne, klapvogne og lignende må ikke komme inden for på vores gulvtæpper, så de bedes venligst parkeres uden for.

Blomster

Blomster i årstidens farver indgår altid ved vores festarrangementer.
Der er dog mulighed for specielle dekorationer (snak med os om jeres ønsker)

Rengøring

Rengøring efter jeres arrangement er naturligvis indregnet i prisen. Dog er rengøring efter opkast, eller anden form for særrengøring i den forbindelse samt ødelæggelse
af vores inventar grundet hårdhændet håndtering ikke med i prisen – dette afregnes særskildt.

Selskab

Duge, servietter, lys & dekorationer samt betjening er inklusive i vores priser.
Gæster som har allergier eller har overbevisninger så som vegetarer, veganere eller andre spisevaner er naturligvis meget velkommen hos os. blot det forudbestilles sammen med menuen
til resten af selskabet.
Skulle disse “vaner” opstå under arrangementet, vil vi gøre vores bedste for at imødekomme disse ønsker ud fra de muligheder vi har på dagen. Dog betales dette som en ekstra ret, da vi jo
allerede har forberedt menuen til disse gæster.
Isvand er uden beregning – serveres altid til menuerne.
Hvis der er særlige vin-ønsker, fremsender vi gerne et specielt forslag fra vores vinkælder.

Proppenge

På medbragt rød- eller hvidvin kr. 300,- pr. skænket flaske.

Sødt til kaffen

Sødt til kaffen koster kr. 40,- pr. couv. (sødt er blandede hjemmelavede petit fours)
Ønsker De selv at medbringe bryllupskage eller anden form for lagkage, tager vi en serveringsafgift på kr. 35,- pr. couv.
I er meget velkommen til at medbringe hjemmebagte småkager, slik o.lig. uden beregning.

Bar-arrangement

Baren afregnes normalt efter forbrug, hvilket sikrer Dem at De ikke kommer til at betale for mere end det, der reelt bliver drukket.

Arrangementets længde

Til brunch-arrangementer har vi afsat 4 timer, herefter beregnes som under ekstra betaling.

Ved arrangementer med kaffe & bar som sidste punkt, er der en tidsbegrænsningen på 7 timer, herefter beregner vi som under ekstra betaling.

Fest-arrangementer med natmad har ingen tids-regel hos os men slutter dog en time efter natmaden er serveret, eller i henhold til skriftlig aftale. Dog beregner vi ekstra betaling efter kl. 02.00.

Bistroen lukker kl. 23.00 – Privaten lukker kl. 23.30

Ekstrabetaling til betjeningen

Kr. 750,- pr. påbegydt time pr. tjener.

Sange

Sange med stjernekastere vil ikke vil blive accepteret, hvilket vi beder Dem, informere Deres gæster om på forhånd. De brænder desværre hul i vores stole.

Afregning

De kan betale samme aften eller dagen efter Deres arrangement.

Selskaber kan ikke betales med kreditkort, men vi tager gerne Dankort eller kontanter.

Menuerne på disse sider er sammensat som fest-arrangementer, dog må der udover arrangementets pris påregnes en form for bar efter kaffen og eventuelt lidt natmad som afslutning på en festlig aften.

Clear
Cache